سلامت باشید

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

چای سبز چه فوایدی برای زیبایی پوست دارد؟؟


چای سبز چه فوایدی برای زیبایی پوست دارد؟؟

 

چای سبز چه فوایدی برای زیبایی پوست دارد؟؟

 

چای سبز یکی از بهترین درمان های گیاهی به شمار می رود که با کمترین عارضه ، فوایدی بی نظیر را به شما منتقل خواهد نمود. معمولابسیاری از ما از خوردن چای سبز به دلیل طعم متفاوتی که با چای سیاه دارد امتناع می ورزیم ، در حالی که برخلاف طعم نامطبوع یا بهتر بگویم طعم خاصی که ندارد ، می توان از فواید زیادش بهره برد. این فواید چای سبز اغلب در رابطه با پوست بدن ما می باشد که یکی از مهم ترین اجزای زیبایی به حساب می آید.

چای سبز ، چایی بسیار مفید برای زیباسازی صورت می باشد. معمولا زمانی صورت به حالت زیبا و شفاف خواهد رسید که به طرقی بتوان سلول های بدون خاصیت و مرده ای که بر روی آن وجود دارد را از بین برد. معمولا از بین سلول های مرده و بی اثر با استفاده از ماسک هایی که توسط چای سبز تهیه می شوند امکان پذیر خواهد بود. این برگ سبز در کنار زیبایی که به شما می دهد ، بسیار ارزان و در دسترس خواهد بود. در هر عطاری که بروید چای سبز خودنمایی می کند . مصرف روزای این چای سلامتی شما را تضمین خواهد کرد.

اما چرا چای سبز اثراتی بی نظیر بر روی پوست از نظر رفع سلول های مرده و جایگزینی آن با سلول های تازه و همچنین رفع جای جوش خواهد داشت؟ با چه روشی می تواند به جوانسازی پوست ما بپردازد؟ پاسخ به این سؤال ها تنها در یک خاصیت بسیار مهم از چای سبز وجود دارد و آن هم دارا بودن به مواد آنتی اکسیدان خواهد بود. آنتی اکسیدان ها می توانند موادی که به هر ترتیبی برای بدن ما مضر هستند را دور کنند و با این روش شادابی و سلامتی را در پوست و بدن پدید آورند.

 

۰ نظر
جابر جعفری

ناخن جویدن در کودکان و تأثیرات نامطلوب آن


ناخن جویدن در کودکان و تأثیرات نامطلوب آن گرداوری شد

 

ناخن جویدن در کودکان و تأثیرات نامطلوب آن

 

ناخن جویدن یعنی جویدن مداوم ناخن ها به صورتی که هیچ گاه ناخن در حال رشدی بر روی انگشت آنها باقی نماند. برخی از افراد این کار را در کودکی ، برخی تا نوجوانی و برخی دیگر حتی تا جوانی و سنین بالاتر هم ادامه می دهند. زمانی که از آنها در خصوص علت ناخن جویدن جویا میشویم به این نتیجه می رسیم شاید در دوران کودکی دلیل منطقی را برای این کار نداشته باشند اما قطعا در سنین بالاتر این کار را ناشی از فشارهای روحی و روانی که به صورت ناگهانی به آنها وارد می شوند ، می دانند.

زمانی که نتوانیم از جویدن ناخن ها فرزند خود گیری کنیم ، نه تنها به او کمکی نکرده ایم ، بلکه شرایط را دشوارتر خواهیم کرد و روزی متوجه این اشتباه خواهد شد که شاید دیگر دیر شده باشد. معمولا ناخن هایی که او دارد به صورت نامرتب و با سطحی ناصاف می باشد. حتی در برخی از مواقع آنقدر ناخن جویدن را ادامه می دهد که در نهایت به زخم شدن ناخن ها خواهد رسید. با استفاده از راه هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد می توان تا حدود زیادی از ناخن جویدن آنها جلوگیری نمود.

مسئله زیبایی یکی از مهم ترین مسائل در زندگی هر فردی می باشد که با اشاره به این موضوع اندکی تغییر را احساس خواهیم کرد. پس عکس دو ناخن جویده شده و غیر جویده را با فرزند خود مشاهده نمایید. برای او توضیح دهید که چنین کاری چه تأثیری بر روی آینده و روابط اجتماعی او خواهد گذاشت. قطعا پر شدن دست ها با اشیائی که او دوست دارد در زمان هایی که قطعا به ناخن جویدن گرایش خواهد داشت ، یکی از راه های درمانی می باشد. در صورتی که خود نتوانستید از استرس های فرزندتان بکاهید ، او را نزد یک روانشناس ببرید تا با استفاده از تغییر رفتار که هم در والدین و هم در کودک خواهد بود ، استرس و ترس را از او دور نمایید.

۰ نظر
جابر جعفری