دختر دار شدن با رژیم غذایی گرداوری شد

دختر دار شدن با رژیم غذایی

 

شاید امروزه استفاده از رژیم غذایی برای پسردار شدن یا دختردار شدن واژه ای نام آشنا برای اغلب افراد باشد. حتی برخی از پزشکان نیز برای تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح چنین رژیمی را توصیه می کنند. اما اینکه ما تا چه اندازه ای با این روش آشنا هستیم و از مواد غذایی ضروری برای دختر دار شدن می دانیم یا خیر در مطالعه ی این مطلب از پدیده کاشان به خوبی آشکار خواهد شد.

از ابتدایی ترین رژیم غذایی برای دختر دار شدن استفاده از رژیم غذایی است که در آن به اندازه ی کافی از لبنیات نیز بهره ببرید. استفاده از لبنیات با توجه به خواص کلسیم بالایی که در خود دارد بدن را برای سوق دادن به سوی دختر شدن جنین بیشتر متمایل خواهد کرد. بیشترین تأثیری که این نوع رژیم غذایی بر روی تعیین جنسیت با خود به همراه دارد از طریق تغییر در پی اچ مادر می باشد. شما می توانید از بادام یا شیر در رژیم غذایی خود بهره ببرید.

مورد بعدی برای دختر دار شدن رژیم غذایی است که در آن بتوانید از مواد منیزیوم دار بیشتر استفاده نمایید. مثلا خانم هایی که به میزان زیادی از گردو یا سبزیجات در حال استفاده هستند می توانند به راحتی از این خاصیت برخوردار شده و احتمال دختر بودن جنین خود را بیشتر برشمارند. متأسفانه مصرف سبزیجات با رنگ تیره در بارداری در خانم ها بسیار کاهش می یابد ، حتی استفاده از آن در داخل سوپ یا به صورت خام نیز تا حدودی مؤثر خواهد بود.

افرادی که دختر دار شدن را دوست دارند اما معمولا غذاهای خوش نمکی را طبخ می کنند باید بدانند که مصرف این نوع غذاها در این دوره باید محدود شود ، زیرا نمک می تواند احتمال پسر بودن جنین را در آنها بالا ببرد و قطعا گزینه ی مناسبی برای هدف اصلی آنها نخواهد بود.

افرادی که دختر دار شدن را بیشتر دوست دارند می توانند از گوشت یا ماهی در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنند اما در طول هفته بهتر است که تنها سه بار و به اندازه ی بسیار کوچک از این مواد مصرف شود تا با مصرف بیش از اندازه بدن به اختلال گرایش پیدا نکند.

 

مطالب مرتبط:

زمان مناسب بارداری