سرماخوردگی در تابستان چه درمانی دارد؟  

سرماخوردگی در تابستان چه درمانی دارد؟

 

شاید یکی از خنده دارترین وضعیت ها برای افراد سرما خوردن در تابستان باشد ، زیرا از نظر آنها سرماخوردگی تنها در فصل زمستان و پاییز باید اتفاق افتد ، اما این تصور کاملا اشتباه است و سرماخوردگی برای فصل خاصی نیست. شاید میزان شیوع آن در فصول مختلف سال بالا و پایین شود ، اما یک بیماری عادی همانند سایر بیماری ها برای تمامی فصول خواهد بود و هیچ استثنایی برای آن مشاهده نخواهد شد. برای آنکه بتوانید هرچه زودتر از این بیماری رهایی پیدا کنید می توانید از طریق توصیه ی سایت پدیده کاشان به درمان عوارض آن بپردازید.

از جمله عللی که می توان برای فصل تابستان در نظر گرفت که می تواند منجربه سرماخوردگی شود ، در حقیقت صفر به مناطق سردسیر همانند ییلاقات یا خوابیدن در زیر باد سرد کولرها می باشد. همین عوامل می تواند محیط را برای سرماخوردگی فراهم کند و موضوع چندان عجیبی نیست. اگر در فصل تابستان دچار این بیماری شده اید از خوابیدن های پی در پی خودداری کنید ، زیرا استراحت های بیش از اندازه و عدم فعالیت زمان بهبودی را افزایش خواهند داد ، بخصوص در فصل تابستان که شرایط برای قرار گرفتن در هوایی تمیز و بدور از آلودگی فراهم است. اما از ورزش کردن بپرهیزید ، زیرا با عرق کردن و فعالیت های خسته کننده بیشتر خسته می شوید.

از یک فرد در اعضای خانواده ی خود بخواهید تا اندکی دمنوش از چای سبز را برای شما تهیه کند و به همراه کمی لیموی تازه وعسل آن را میل نمایید. سیستم ایمنی بدن شما با این نوشیدنی تقویت خواهد شد. در طول روز مایعات ولرم ترجیحا گرم و همچنین آب زیادی مصرف کنید تا اگر بر اثر تب ، مایعات داخل بدن شما تحلیل رفته اند ، به زودی به دست آیند. برای صاف کردن گلو و رقیق کردن ترشحات خود غرغره کردن آب به همراه نمک گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود.