علائمی در بدن ؛ مخصوص بارداری پسر گرداوری شد

 

علائمی در بدن ؛ مخصوص بارداری پسر

 

دوران بارداری به دلیل فاصله زمانی زیاد ، دورانی پر از استرس محسوب می شود و از همه مهم تر اینکه سه ماه اول بارداری با شک و تردید اینکه جنین پسر است یا دختر سپری خواهد شد. به همین دلیل دانستن این موضوع که چنین چه جنسیتی دارد برای یک مادر جهت پر کردن دوران پر استرس سه ماه ارزشمند خواهد بود. معمولا مادران به دنبال خرید لباس و اسباب بازی های مخصوص همان جنس هستند. تا حدودی می توان بارداری پسر را از روی شکم زن باردار تشخیص داد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

مادر باردار همیشه از تمام تغییراتی که به یکباره در ظاهر او به وجود می آید ، تعجب خواهد کرد. یکی از این تغییرات در رابطه با رویش موهای او است. رویش موها در بارداری پسر بسیار افزایش می یابد . مادر باردار این تفکر را دارد که حتما به علت مصرف کلسیم است ، اما در حقیقت این موضوع در ارتباط با بارداری پسر و نوع جنسیت جنینی است که در داخل شکم او در حال رشد می باشد.

علامت دیگر آکنه یا لکه های رنگی است که مادر در دوران بارداری پسر تجربه خواهد کرد. لکه هایی که تاکنون با آنها مواجه نشده بود و به زمانی که چند ماه از بارداری او می گذرد ، البته قبل از تعیین جنسیت این لکه ها شروع به تظاهر می کنند. همچنین اگر به پوست دست خو نگاه کنید در چنین بارداری هایی کمی خشک تر و زبرتر از گذشته خواهد شد که با کرم های مرطوب کننده مجاز می توان این علامت را بهبود بخشید.

از نظر تعداد ضربان قلب جنین در بارداری پسر می توان این تعداد را روشی برای تشخیص معرفی نمود و معمولا تعداد ضربان قلب جنین باید کمتر از 140 بار در دقیقه باشد. همیشه در هر تشخیصی امکان خطا وجود دارد بنابراین نمی توان به صورت قطعی این علائم را نشان بر پسر بودن جنین دانست.