علل افتادگی پوست شکم و رایج ترین درمان ها گرداوری شد

 

علل افتادگی پوست شکم و رایج ترین درمان ها

 

افتادگی پوست شکم یکی از علل نازیبایی ظاهری بخصوص در بانوان می باشد . این حالت به دلایل مختلف ایجاد خواهد شد. از جمله مهم ترین آن برای بانوان به اضافه وزن شدید در دوران بارداری مرتبط خواهد بود و در آقایان هم این حالت یعنی افتادگی پوست شکم ، زمانی رخ خواهد داد که آنها شکم های بزرگ خود را در یک مدت کوتاه بر اثر رژیم های نادرستی کوچک می کنند ، برخلاف هدف آنها از تناسب اندام به یک مشکل بزرگتر یعنی افتادگی پوست شکم مبتلا شده اند.

از سایر عوامل می تواند به سیگار کشیدن های مداوم در روز ، عدم تحرک ، سوخته شدن توسط عوامل متفاوت همچون آتش سوزی های بزرگ ، افزایش سن و . . . اشاره نمود. در برخی از مواقع نمی توان از هیچ راهی از افتادگی پوست شکم پیشگیری نمود ، زیرا عواملی طبیعی مطرح هستند و این عوامل در دست شما قرار ندارد ک هبخواهید از آنها جلوگیری نمایید.

برای رفع این حالت نازیبا بر روی پوست بدن خود باید با استفاده از روش های نوین افتادگی پوست شکم خود را از بین برد. پس در ابتدا به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید تا آزمایشات و بررسی های لازم برای شما انجام شود. در نهایت می توانید با یکی از روش های درمانی همانند تقویت کلاژن سازی با استفاده از تابش لیزر ، کلاژن سازی با استفاده از امواج اولتراسوند ، حذف کردن پوست اضافی در قفسه سینه ، شکم ، ران زمانی که فرد به افتادگی پوست کلی بدن مبتلا خواهد بود از جمله روش های درمانی محسوب می شود.

البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که چنین افرادی به وفور دیده نمی شوند و معمولا افتادگی پوست و عضله نداشتن آن تنها در قسمتی در پوست آنها رخ خواهد داد که معمولا در ناحیه ی بازوها بیشتر از سایر نقاط می باشد. با برداشتن پوس از این ناحیه می تواند افتادگی پوست را جبران نمود.