مصرف انگور و لاغری گرداوری شد

مصرف انگور و لاغری

 

انگور یک میوه ی بسیار خوشمزه با طعم شیرین می باشد. این انگور پس از طی پروسه ای طولانی از حالت خام به پخته تبدیل خواهد شد و در چنین شرایطی قابلیت مصرف پیدا خواهد کرد. برخی از افراد انگورهای نرسیده را به دلیل داشتن طعمی ترش برای مصارف چشانی غذا استفاده می کنند ، اما باغداران معروف تا زمان رسیدن انگورها صبر پیشه می کنند تا در نهایت این میوه ی بهشتی و پرخاصیت را به دست مشتری ها برسانند.

افرادی که از انگور به میزان بیش از حد مصرف می کنند تنها به یک خاصیت آن اشاره دارند و آن هم لاغری می باشد. بیشترین درصد از انگور را آب تشکیل می دهد و این میوه ویتامین های ضروری و مواد معدنی بسیار مفید را با خود به همراه دارد. لاغری توسط مصرف انگور شاید به دلیل حضور ماده ای به نام تانن در داخل آن باشد. این ماده همواره در چای و . . . وجود دارد که در حالت استفاده بیش از اندازه می تواند اثر لاغری را نیز با خود به همراه داشته باشد.

یکی از مصارف انگور برای لاغری ، مصرف این میوه در صبح می باشد. افرادی که به چنین روشی خود را لاغر نموده اند ادعا می کنند که تنها با مصرف انگور در صبح و نخوردن هیچ ماده ی غذایی تا وعده ی ناهار چندین کیلو از وزن خود را کاهش داده اند. مصرف انگور هم مواد و ویتامین های لازم ، هم قند خون و همچنین آب و املاح بدن را تأمین می کند ، بنابراین مصرف این ماده به عنوان صبحانه می تواند یک وعده ی نسبتا کامل به شمار رود که نیاز شما به مصرف مواد دیگر را کاهش دهد. معمولا وقتی که میان وعده های اضافی از برنامه ی غذایی حذف شوند ، این حالت خود به خود منجربه لاغری خواهد شد.