چای سبز چه فوایدی برای زیبایی پوست دارد؟؟

 

چای سبز چه فوایدی برای زیبایی پوست دارد؟؟

 

چای سبز یکی از بهترین درمان های گیاهی به شمار می رود که با کمترین عارضه ، فوایدی بی نظیر را به شما منتقل خواهد نمود. معمولابسیاری از ما از خوردن چای سبز به دلیل طعم متفاوتی که با چای سیاه دارد امتناع می ورزیم ، در حالی که برخلاف طعم نامطبوع یا بهتر بگویم طعم خاصی که ندارد ، می توان از فواید زیادش بهره برد. این فواید چای سبز اغلب در رابطه با پوست بدن ما می باشد که یکی از مهم ترین اجزای زیبایی به حساب می آید.

چای سبز ، چایی بسیار مفید برای زیباسازی صورت می باشد. معمولا زمانی صورت به حالت زیبا و شفاف خواهد رسید که به طرقی بتوان سلول های بدون خاصیت و مرده ای که بر روی آن وجود دارد را از بین برد. معمولا از بین سلول های مرده و بی اثر با استفاده از ماسک هایی که توسط چای سبز تهیه می شوند امکان پذیر خواهد بود. این برگ سبز در کنار زیبایی که به شما می دهد ، بسیار ارزان و در دسترس خواهد بود. در هر عطاری که بروید چای سبز خودنمایی می کند . مصرف روزای این چای سلامتی شما را تضمین خواهد کرد.

اما چرا چای سبز اثراتی بی نظیر بر روی پوست از نظر رفع سلول های مرده و جایگزینی آن با سلول های تازه و همچنین رفع جای جوش خواهد داشت؟ با چه روشی می تواند به جوانسازی پوست ما بپردازد؟ پاسخ به این سؤال ها تنها در یک خاصیت بسیار مهم از چای سبز وجود دارد و آن هم دارا بودن به مواد آنتی اکسیدان خواهد بود. آنتی اکسیدان ها می توانند موادی که به هر ترتیبی برای بدن ما مضر هستند را دور کنند و با این روش شادابی و سلامتی را در پوست و بدن پدید آورند.